Van Tilburg Mode en Sport weer geopend

NISTELRODE - Op 18 maart hebben wij helaas moeten besluiten om onze winkels tijdelijk te sluiten.  Deze adempauze heeft ons in staat gesteld om voorzorgsmaatregelen te nemen om het mogelijk te maken weer op een veilige manier te winkelen. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat het verantwoord is om onze winkels te heropenen, uiteraard met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM. 

Vanaf aanstaande maandag 6 april heten wij je van harte welkom. Onze aangepaste openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Met een goed deurbeleid, strikte hygiënemaatregelen en een zee aan ruimte kun je, geheel volgens de richtlijnen van het RIVM, verantwoord en naar hartenlust struinen door ons fantastische aanbod. 

Uiteraard zijn onze modeadviseurs graag bereid om je, op gepaste afstand, te adviseren en met raad en daad van dienst te zijn. Wij hopen je snel weer te mogen begroeten, om dat beetje kleur en fleur te brengen, dat we dezer dagen extra goed kunnen gebruiken. 

Graag tot ziens!  

VOORZORGSMAATREGELEN OM VEILIG TE WINKELEN

Winkel

- Om zicht te houden op hoeveel mensen binnen zijn, beperken we het aantal ingangen van de modewinkel. Daarom is aan de voorzijde enkel de ingang tegenover de kidswinkel geopend en aan de achterzijde enkel de ingang bij ons restaurant ’t Bakhuys.  

- Mocht het toegestane aantal personen bereikt zijn, zullen we je vragen om even buiten te wachten. Er wordt op toegezien dat eventuele wachtenden minimaal 1,5 meter uit elkaar staan. 

- Bij binnenkomst wordt je verwelkomd en gewezen op onze getroffen maatregelen. Waaronder de mogelijkheid tot het desinfecteren van de handen bij binnenkomst. 

- Doormiddel van vloerstickers en tape geven we aan hoe je je aan de gepaste afstand kunt houden. 

- Op de trappen worden de gewenste looprichtingen aangegeven. 

- Op meerdere plekken in de winkel heb je de mogelijkheid om je handen te desinfecteren met zeep of alcoholgel. 

- Deurklinken en contactoppervlakken worden regelmatig schoongemaakt. 

- Na gebruik worden paskamers en stoelen gereinigd. 

- De toiletten bij de centrale kassa zijn geopend. De toiletgroep bij De Orangerie blijft gesloten. 

- De horecagelegenheden, inclusief de koffiehoek, zijn gesloten. 

- De kinderspeelhoeken zijn gesloten.

Modeadviseurs

- Onze modeadviseurs houden een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter aan. 

- Afspelden doen we enkel op jouw verzoek en voorzien van handschoenen en een mondkapje. 

- Op iedere afdeling is een verantwoordelijke aangesteld die zorgdraagt voor hygiëne en de veiligheid van jou en onze andere gasten en modeadviseurs. 

Kassa's

- Er zijn geen kassa’s direct naast elkaar open zodat er voldoende afstand bewaard kan worden. 

- Iedere kassaplek is afgeschermd met plexiglas. 

- We vragen je voor de kassa een gepaste afstand afstand van minimaal 1,5 meter tot elkaar aan te houden. De gewenste afstand wordt aangegeven door middel van strepen op de vloer. 

- We verzoeken je vriendelijk voor en na iedere pinbeurt je handen te desinfecteren. 

- Pinautomaten worden regelmatig schoongemaakt. 

 Veel gestelde vragen

1. Op welke momenten kan ik terecht in de winkel? 

Onze winkel is geopend op aangepaste tijden van maandag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Geplande afspraken buiten dit tijdstip gaan uiteraard gewoon door volgens planning. De parkeerplaatsen zijn bereikbaar en geopend. Let op: enkel de hoofdingang aan de voorzijde tegenover de kidswinkel is geopend en aan de achterzijde enkel de ingang bij ons restaurant ‘t Bakhuys. Indien de deur gesloten is vragen wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice: 0412-611288. 

2. Kan ik mijn bestelling nog steeds retourneren in de winkel? 

Jazeker, dat is mogelijk. Wij vragen je de bestelling af te geven bij onze klantenservicebalie in Nistelrode. Wij staan voor je klaar van maandag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Let op: enkel de hoofdingang aan de voorzijde tegenover de kidswinkel is geopend en aan de achterzijde enkel de ingang bij ons restaurant ‘t Bakhuys. Ben je niet in de mogelijkheid om de bestelling tijdig te retourneren of het voelt in de huidige situatie niet prettig om een bezoek aan onze winkel(s) te brengen. Geen probleem, wij denken graag met je mee en vragen je contact op te nemen met onze klantenservice

3. Kan ik mijn vermaakte kleding op komen halen? 

De voor jou vermaakte kleding kan vanaf de afgesproken dag en bijbehorend tijdstip worden opgehaald bij de centrale kassa in Nistelrode. Indien gewenst kan de vermaakte kleding nog doorgepast worden in de winkel, onze collega’s staan voor je klaar! De winkel is geopend van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. 

4. Gaat mijn personal shopping afspraak / shoppen op afspraak gewoon door? 

Jazeker, de speciaal voor jou ingeplande ‘shoppen op afspraak’ gaat gewoon door op de afgesproken dag en tijdstip. Wij vragen je je te melden bij de servicebalie van de centrale kassa, bereikbaar via de hoofdingang aan de voorzijde van onze hoofdwinkel (Laar 8). Uiteraard zal er tijdens de afspraak rekening worden gehouden met de richtlijnen van het RIVM. Indien er sprake is van meerdere afspraken op hetzelfde tijdstip, zullen we zorgen voor voldoende spreiding over de winkel. 

5. Is er een maximaal aantal personen bepaald voor shoppen op afspraak? 

In verband met de aangescherpte maatregelen is het maximum aantal vastgesteld op 4 personen. Afhankelijk van de verdeling per afdeling(en) kan dit uiteraard uitgebreid worden en zal de personal shopper de maatregel in acht nemen het gezelschap uit voorzorgsmaatregelen op te splitsen. 

6. Kan ik nog een Modebox op Maat bestellen? 

Jazeker, juist tijdens deze periode is deze service de uitgelezen mogelijkheid om je op afstand te laten voorzien van advies op maat en een passende outfit. Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice. Of vraag de Modebox op Maat hier direct aan. 

7. Kan ik tijdens de komende periode, waarin de winkel op aangepaste tijden open is, een afspraak inplannen? 

Jazeker, voor persoonlijk advies op maat kun je tijdens de periode een afspraak inplannen. Wij vragen je bij voorkeur telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice voor de uitgebreide mogelijkheden.  Per e-mail contact opnemen is uiteraard ook mogelijk. 

8. Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of doorpassen van een (trouw)pak? 

Onze modeadviseurs staan voor je klaar en verwachten je, zonder tegenbericht, op afgesproken dag en tijdstip. 

9. Zijn de horecagelegenheden binnen Van Tilburg geopend? 

Tot nader bericht zijn onze inpandige horecagelegenheden: ’t Bakhuys, de Orangerie en de koffiebar gesloten. 

10. Ik beschik over een persoonlijke waardecheque van de winkel, mag ik deze ook online verzilveren? 

Jazeker, dit is mogelijk. Wij vragen je telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om de waardecheque op een later moment in de winkel te verzilveren, ook na de geldigheidsdatum. 

11. Er is een artikel voor mij nabesteld, kan ik hier alsnog op rekenen? 

Wij nemen telefonisch contact met je op zodra het artikel binnen is. Indien gewenst is het ook mogelijk om dit per post naar je te versturen. De desbetreffende collega zal dit persoonlijk met je bespreken. 

12. Kan ik alleen per pin betalen? 

In verband met hygiënische maatregelen is dit gewenst maar geen pré. 

13. Kan ik mijn online bestellingen nog steeds verwachten op het gekozen bezorgmoment? 

Jazeker, je kunt jouw bestelling gewoon (thuis)bezorgd verwachten op het door jou opgegeven levermoment. Tot op heden is er geen sprake van vertragingen en doet onze transporteur er alles aan de zending tijdig af te leveren. Het aanbod van servicepunten is tijdelijk beperkt. 

Van Tilburg Mode
Laar 8
5388 HE Nistelrode
0412-61128

www.vantilburgonline.nl

Terug naar het overzicht

Copyright © DeMooiKrant.nl